Alexandros Staboulis

JT2021

Jäsen
Arvostuslanka tällä kaverille. Diggaan ihan helvetisti kaverista. On nöyrä ja rehellinen. Taitaa painaa sellaiset 6000 kaloria keskiarvolla ruokaa poskeen ja gutti pysyy kunnossa. Olisi mukava saada kaveri tännekin.

JT2021

Jäsen
Kiitos erittäin paljon! 🙏Täällähän minä. Pitää syödä jos haluu kasvaa. Mun broscienceteorian mukaan "puhdas ruoka" kasvattaa guttia eniten, koska ei oo niin energiatiheetä kuin herkut. 🤔
Tulipas hölmösti sanottua tosta gutista. Tarkoitin siis että vyötärön ympärys on jäätävän pieni, vaikka tinttasit sen 10000 kaloria mennen tullen ja nälkäkin vielä jäi. Mihin helvettin se ruoka oikeen katoaa?! Tosin sä paskotkin 6 kertaa päivässä (tän kerroit itse 🤣) eli kroppa ainakin toimii.

flexandros

Jäsen
Tulipas hölmösti sanottua tosta gutista. Tarkoitin siis että vyötärön ympärys on jäätävän pieni, vaikka tinttasit sen 10000 kaloria mennen tullen ja nälkäkin vielä jäi. Mihin helvettin se ruoka oikeen katoaa?! Tosin sä paskotkin 6 kertaa päivässä (tän kerroit itse 🤣) eli kroppa ainakin toimii.
Kai toi vyötärönympärys on ainakin osittain geneettinen ominaisuus, mut myös oon aina osannut kontrolloida tota keskivartaloa melko hyvin. Toki on olemassa lääketieteellisiä keinoja, joilla saa halutessaan vatsan kasvamaan. Aineenvaihduntaan puolestaan voi itse vaikuttaa jonkin verran treenaamalla kovaa ja syömällä runsaasti ihan perus ruokaa. Mä hädin tuskin huomaan mitään turvotusta näistä yli 10000kcal päivistä enää seuraavana päivänä nyt dieetillä ollessa. Ihan pientä nestepöhöä voi toki olla päivän pari, mut uskon et aineenvaihdunnallinen boosti on hyödyllisempi kuin se pienen nestepöhön tuoma esteettinen haitta. Itse tykkään syödä myös rasvaa reilusti näinä päivinä.

JT2021

Jäsen
Kai toi vyötärönympärys on ainakin osittain geneettinen ominaisuus, mut myös oon aina osannut kontrolloida tota keskivartaloa melko hyvin. Toki on olemassa lääketieteellisiä keinoja, joilla saa halutessaan vatsan kasvamaan. Aineenvaihduntaan puolestaan voi itse vaikuttaa jonkin verran treenaamalla kovaa ja syömällä runsaasti ihan perus ruokaa. Mä hädin tuskin huomaan mitään turvotusta näistä yli 10000kcal päivistä enää seuraavana päivänä nyt dieetillä ollessa. Ihan pientä nestepöhöä voi toki olla päivän pari, mut uskon et aineenvaihdunnallinen boosti on hyödyllisempi kuin se pienen nestepöhön tuoma esteettinen haitta. Itse tykkään syödä myös rasvaa reilusti näinä päivinä.
Mitä tulee postauksiin IG:ssä, niin siellä on paljon kuvia ei niin fittisafkoista. Siellä testaillaan erillaisia muroja, keksejä, suklaata, pipareita, leivoksia, jädeä yms. Haetko tällä vain extra kaloreita normi ruuan lisäksi?

flexandros

Jäsen
Mitä tulee postauksiin IG:ssä, niin siellä on paljon kuvia ei niin fittisafkoista. Siellä testaillaan erillaisia muroja, keksejä, suklaata, pipareita, leivoksia, jädeä yms. Haetko tällä vain extra kaloreita normi ruuan lisäksi?
Jos totta puhutaan niin haluan vain hämmentää sillä, että oikeasti voi syödä melko paljonkin herkkuja ja olla silti kunnossa. Syön niitä vain siksi, koska tekee mieli. Mulla siis nyt tämmönen cycle diet ollut testissä jonkin aikaa, jossa parina päivänä vapaasyöntiä/vk, toisena niistä 10000kcal. En yleensä paljoa mun perusdieettisafkoja kuvaile, jotka ovat siis kananmunia, vihanneksia, kanaa ja kalaa yms. Tällä kunto edistynyt melko hyvin nyt kuukauden aikana.

Mutant Master

Jäsen
Omasta mielestä kans mukava nähdä että tuon bodarin syömäpuolen voi hoitaa ilman pahemman luokan excel-autismia ja ruokavaakaa. Vai miten tarkasti noi diettipäivien syömiset menee? Ton kirjoittamasi perusteella matalilla/ilman hiilaria menee?

Pieru

Jäsen
Iteltäkin iso peukku tuolle rennommalle asenteelle! Kunhan ISOSSA kuvassa on hommat hanskassa, kehitys on taattua! Ei se pieni rentoilu hommissa tee kun hyvää. Eipähän tule ylimääräistä stressiä.

Tino Mäkelä

Avustaja
Iteltäkin iso peukku tuolle rennommalle asenteelle! Kunhan ISOSSA kuvassa on hommat hanskassa, kehitys on taattua! Ei se pieni rentoilu hommissa tee kun hyvää. Eipähän tule ylimääräistä stressiä.
Skenen yksi ongelma (lukuisten muiden lisäksi :LOL:).

Alexandroksen fysiikkaa ihailtu jo vuodesta -16, Classicin kilpailusta lähtien. Oliko @flexandros seuraava kisa jo lyöty kalenteriin?

Putkimies

Jäsen
Kiva saada sinut tänne Alexandros. yksi skenen värikkäimpiä mutta silti hiljaisimpia tekijöitä. korostan sanaa tekijä, koska fysiikkasi on tosiaan tehty vaikka moni (toinen keskustelupalsta) epäileekin motivaatiotasi :D Tykkään itse juuri tuosta rennommasta lähestymisestä, kun ei se lihaksen kasvatus ole mitään kovin ihmeellistä, se on osattu jo vuosikymmeniä tehdä ilman hifistelyjä. Toki, hifistelyt saattaa tuoda joillekin sitä lisämotivaatiota ja se on ihan okei! Pitkäjänteisyys ja suunnitelmallisuus taitaa olla ne avainsanat joilla jokainen kasvaa. Ja tietty se, että tämä suunnitelma on järkevä. Loppukevenyksenä voisin kysyä mitä mieltä olet vapaalla tangolla kyykkäämisestä :sneaky:

Viimeksi muokattu:

flexandros

Jäsen
Skenen yksi ongelma (lukuisten muiden lisäksi :LOL:).

Alexandroksen fysiikkaa ihailtu jo vuodesta -16, Classicin kilpailusta lähtien. Oliko @flexandros seuraava kisa jo lyöty kalenteriin?
Todella mukava kuulla positiivisia kommentteja. 🙏 Kiitos kaikille tasapuolisesti! Näihin vastaa erittäin mielellään.

Seuraavat kisat on 13.-14.11. Romanian Bukarestissa. Kilpailen tosissaan Classic Physiquessa tällä kertaa ja painoraja mun mittaiselle (toivottavasti edelleen oon vähän yli 183cm 😅) 104kg ja alhaisin aamupaino tähän mennessä on ollut 108kg. Hyvin on aikaa saada jalat vielä kireiksi. Kisoihin tulossa useita kovia nimiä, joten voitto on melkoisen epätodennäköistä, mut aina sitä lähetään hakemaan kilpailuista. Silloin harvoin, kun lottoan niin päävoittohan siellä on aina tavoitteena. Tässä asiassa itse voi vaikuttaakin todennäköisyyksiin.

flexandros

Jäsen
Omasta mielestä kans mukava nähdä että tuon bodarin syömäpuolen voi hoitaa ilman pahemman luokan excel-autismia ja ruokavaakaa. Vai miten tarkasti noi diettipäivien syömiset menee? Ton kirjoittamasi perusteella matalilla/ilman hiilaria menee?
Tätä mä koitan just tuoda esiin, että ei niitä ruokia ole PAKKO punnita ja rajoittaa syömisiä johonkin viiteen eri asiaan. En haluaisi varsinkaan että nuoremmat kaverit lähtee jatkuvaan dieettailuun, koska se ei tee nuoren kropalle hyvää ja myös siksi, koska se saattaa oikeasti vähentää lihaskasvua merkittävästi. Yks avain mulla nuorempana lihasten kasvatuksessa oli se, että söin todella paljon KAIKKEA ruokaa.

Mä oon sitä mieltä, että vaikka kuinka korkealla tasolla kilpailisi niin ei ole hyväksi elää ns. "bodymunkin" elämää. Ruoka on mulle ainakin yksi elämän suurista nautinnoista enkä siksi luovu herkuista dieetilläkään.

Nyt dieetillä toki peruspäivien makrot on parinkymmenen gramman tarkkuudella samankaltaiset, mut ruoka-aineet vaihtelee sen mukaan mitä tekee mieli. En todellakaan kaikkea käytä vaa'an kautta. Jotkut tuotteet pystyy arvioida helposti RIITTÄVÄN tarkasti säästäen aikaa ja välttyen autismilta.

flexandros

Jäsen
Kiva saada sinut tänne Alexandros. yksi skenen värikkäimpiä mutta silti hiljaisimpia tekijöitä. korostan sanaa tekijä, koska fysiikkasi on tosiaan tehty vaikka moni (toinen keskustelupalsta) epäileekin motivaatiotasi :D Tykkään itse juuri tuosta rennommasta lähestymisestä, kun ei se lihaksen kasvatus ole mitään kovin ihmeellistä, se on osattu jo vuosikymmeniä tehdä ilman hifistelyjä. Toki, hifistelyt saattaa tuoda joillekin sitä lisämotivaatiota ja se on ihan okei! Pitkäjänteisyys ja suunnitelmallisuus taitaa olla ne avainsanat joilla jokainen kasvaa. Ja tietty se, että tämä suunnitelma on järkevä. Loppukevenyksenä voisin kysyä mitä mieltä olet vapaalla tangolla kyykkäämisestä :sneaky:
Kiitos jälleen! 🙏 Siihen mulla onkin mennyt hermo monesti, kun aina vedetään se geenikortti esiin ja vähätellään mun työpanosta, silti yhtään vähättelemättä geenien merkitystä. Olen jopa kuullut joiltain skenen isoilta tekijöiltä, että he olisivat jo olleet Olympialavalla mun geeneillä. Se on saanu mut jopa tahalteen ärsyttääkseni kyseisiä ihmisiä luomaan illuusiota, että teen tätä juosten kusten (tyhmää, tiedän). Mä TIEDÄN 100% varmuudella, että suurin syy mun kondikseen on fiksu, kova ja pitkäjänteinen treenaaminen jota on tehty 15v.

Täysin samaa mieltä tosta hifistelyä tuomasta lisämotivaatiosta. Mulla taas joku syömisen taulukointi ja hifistelyä tuottaa turhaa päänvaivaa, joten se jopa vähentää motivaatiota. Kaikille sopii oma tyyli tehdä asioita. Ei ole yhtä oikeaa tapaa!

Vapaassa kyykyssä liikkeenä ei ole mitään vikaa! Olen vain todennut, ettei se ole itselleni eikä monille muillekaan paras liike jalkojen kasvatukseen. Olen jopa joskus saattanut huudella puoliksi vitsillä, että kaikki vapailla tangolla tehtävät liikkeet ovat turhimpia bodauksessa. 🤣 Itse suosin laitteita ja jos löytyy hyviä pakallisia niin valitsen aina ne, koska ei kulu turhaan voimia levyjen latomiseen.

flexandros

Jäsen
Aiotko jossain vaiheessa tehdä vielä lisää YouTube-videoita? Flexvlogit oli hyvää settiä
Tekisin mielelläni, jos saisin kuvaajan. Entiset kuvaajat ovat nykyään ylityöllistettyjä, joten aikaa heiltä ei liikene punttivideoiden kuvaamisiin. Itse en osaa editoida ja tällä mun 80€ Redmillä tuskin mitään laadukasta jälkeä saisi aikaiseksi.

Tino Mäkelä

Avustaja
Todella mukava kuulla positiivisia kommentteja. 🙏 Kiitos kaikille tasapuolisesti! Näihin vastaa erittäin mielellään.

Seuraavat kisat on 13.-14.11. Romanian Bukarestissa. Kilpailen tosissaan Classic Physiquessa tällä kertaa ja painoraja mun mittaiselle (toivottavasti edelleen oon vähän yli 183cm 😅) 104kg ja alhaisin aamupaino tähän mennessä on ollut 108kg. Hyvin on aikaa saada jalat vielä kireiksi. Kisoihin tulossa useita kovia nimiä, joten voitto on melkoisen epätodennäköistä, mut aina sitä lähetään hakemaan kilpailuista. Silloin harvoin, kun lottoan niin päävoittohan siellä on aina tavoitteena. Tässä asiassa itse voi vaikuttaakin todennäköisyyksiin.
Hieno asenne (y) Ja mahtavaa, että on kisat tulossa noinkin pian! Uskon, että koko bodykansa iloitsee tästä asiasta :) Itse haluaisin kovasti nähdä äijän O:n lavalla, enkä kyllä tähän näe mitään syytä, miksi näin ei voisi tapahtua.

Olikos sulla kuka valmentajana, vai ootko mennyt pääosin omilla suunnitelmilla eteenpäin?

Tomi Takamaa

Salille.com
Tekisin mielelläni, jos saisin kuvaajan. Entiset kuvaajat ovat nykyään ylityöllistettyjä, joten aikaa heiltä ei liikene punttivideoiden kuvaamisiin. Itse en osaa editoida ja tällä mun 80€ Redmillä tuskin mitään laadukasta jälkeä saisi aikaiseksi.
Mulla on Roden langaton mikkisetti ja osaan nykyään editoida videoita. Tehdään jotain. :cool_:

flexandros

Jäsen
Mulla on Roden langaton mikkisetti ja osaan nykyään editoida videoita. Tehdään jotain. :cool_:
Ihan milloin vain sulle sopii. 🤩 Väitän että saatat jopa sinäkin hieman yllättyä, kun näät mut livenä 😅 Treenikuormissa ja itse treeneissä ei sinänsä ole mitään jännää. Mulla on aika tylsä treenityyli. Paljon volyymia, melko pitkiä sarjoja (lähes kaikki 10-20 toistoa), mut kontrolloidusti tehtyinä.