"Hassutteluliikkeet"

Pietari

Jäsen
Näille painonnoston apuliikkeille vois tehdä oman osionsa. Itse tykkään tehdä uusia liikkeitä vaikka niistä ei olisi edes varmaa hyöytyä. Mukava haastaa itsensä uusissa liikkeissä ja kiva tehdä uusia enkkoja. Mukava fiilis lähteä salilta kun tehty uusi enkka.
Sinne voisi laittaa uuden liikkeen ja mahdollisesti oman videon siitä.
Ei tarvitse olla edes varsinainen apuliike, vaan haastava voima/liikkuvusliike."

Tänne vilminpätkiä hyvistä/haastavista liikkeistä.

Bronson

Jäsen
Aloitan 3x3x91 kg sots pressillä ja 107 kg voimatempauksella.

Pieru

Jäsen
Tähän voi varmaan postailla myös niitä muita eksoottsempia liikkeitä, mitä ei ihan joka päivä salilla nää. Esim strictit hauiskäännöt, kunnon cheat käännöt, helvetin rumat voimarivet jne jne.

Itekkin tykkäisin tehä noita pn liike variaatioita ja hassutella, mutta kun treenaan kotona, niin ei uskalla :D

paha ihminen

Jäsen
Jonkun haastavan kehonpainoliikkeen harjoittelu treenin päälle? Esim. käsinseisonta, front lever, ihmislippu, muscle up, noita liikkeitähän riittää vaikka mitä. Noistahan löytyy videoita tubesta hyvin, missä neuvotaan progressioita liikkeisiin ym.

Tuossa yksi video missä Pynnönen käy kokeilemassa noita.

Pietari

Jäsen
Aloitan 3x3x91 kg sots pressillä ja 107 kg voimatempauksella.

Aloitit aika kovilla 💪!

Pietari

Jäsen
Tähän voi varmaan postailla myös niitä muita eksoottsempia liikkeitä, mitä ei ihan joka päivä salilla nää. Esim strictit hauiskäännöt, kunnon cheat käännöt, helvetin rumat voimarivet jne jne.

Itekkin tykkäisin tehä noita pn liike variaatioita ja hassutella, mutta kun treenaan kotona, niin ei uskalla :D
Ilman muuta, hassutteluliikkeet nekin 😉

Pietari

Jäsen
Jonkun haastavan kehonpainoliikkeen harjoittelu treenin päälle? Esim. käsinseisonta, front lever, ihmislippu, muscle up, noita liikkeitähän riittää vaikka mitä. Noistahan löytyy videoita tubesta hyvin, missä neuvotaan progressioita liikkeisiin ym.

Tuossa yksi video missä Pynnönen käy kokeilemassa noita.

Ajattelin, että omilla liikkeillä mentäisiin 🤔

Bronson

Jäsen

Hassutteluja tältä päivältä, taatusti enkka tempaus😆
Kokeilen keskiviikkona temmata polviltaan. Kyykyssä oon temmannut 65 tai 67 kiloa muistaakseni, en tiedä kuinka vaikeaa toi polviltaan tempaaminen on siihen verrattuna. Hyviä pätkiä!

Pietari

Jäsen
Kokeilen keskiviikkona temmata polviltaan. Kyykyssä oon temmannut 65 tai 67 kiloa muistaakseni, en tiedä kuinka vaikeaa toi polviltaan tempaaminen on siihen verrattuna. Hyviä pätkiä!
Juu, uus laji oli mullekin. Hyvällä tahdolla vois väittää apuliikkeeksi, mutta menee kyllä sarjaan hassutteluliikkeet. Jos muutaman kerran tekee, saattaa jokusen kilon saadakkin lisää tohon.
Etukyykky ilman käsiä oli isoissa painossa yllättävän vaikeaa (näsäviisaille-> kyllä kädet oli mukana, ei vaan kiinni tangossa).
Sekin mennee apuliikkeeksi, pitää olla torso suorana muuten tanko tippuu. Senkin näkee videolta🤪.

Bronson

Jäsen

Pietari

Jäsen

Tässä oma yritys tempausta polviltaan. 76 kg asti pääsin ilman, että meni ihan pystäriksi.
Hienot temput💪

Rautaveli

Jäsen
Koneessa teen, ja ristitaljassa rutistuksia. Eli todella monipuolisesti🤦‍♂️

Hyvin on äijällä paukkuu navassa. Eikö pelota napatyrä tai repeäminen? Sain sellaisen jo videoiden katselemisesta😂

Pietari

Jäsen
Mulla tuli joskus napatyrä, kun tein voimapyörää seisaallaan. Nyt on ommeltu kangaspaikka navan alle (yli 10 siitäkin kyllä), eli ei pitäisi uudelleen revetä😂

Bronson

Jäsen
Mun vatsajumpat on niin tavanomaisia ja tylsiä, ettei niistä oo jälkipolville kerrottavaa. Kovaa tekemistä Pietarilta!

Toka testi tempausta polviltaan, 81 kg tällä kertaa.

Pietari

Jäsen
Mun vatsajumpat on niin tavanomaisia ja tylsiä, ettei niistä oo jälkipolville kerrottavaa. Kovaa tekemistä Pietarilta!

Toka testi tempausta polviltaan, 81 kg tällä kertaa.

https://www.instagram.com/p/CR9bFGU...m/p/CR9bFGUIIAh/?utm_medium=copy_link[/QUOTE]
Löysit lajisi😉 Klokovilta olen nähnyt 90kg, toi alkaa olemaan aika hyvä.
[/URL]