Texas_sex_ranger
Jäsen
viimeisen 70 vuoden trendi asiassa on ihan selkä ilman radikaaleja muutoksia tahti ei tule hiipumaanIlmasto on muuttunut aina.
Mitäs teet asian hyväksi ?Onko täällä sonneja jotka edelleenkin kieltävät tosi asiat . asialle on tehtävä jotain ennen kuin on liian myöhäistä.
Suomalaisena minua hävettää minä häpeän syvästi häpeän
katso liitettä 537
Hyvä verrata pientä Suomea maihin jossa miljardeja ihmisiä ja suurinosa vähä varaisia. Varmasti jos vaikka Kiinan 5.5 miljoonaa varakkaimpia vertaa Suomeen niin päästöt vitusti isommat kuin Suomalaisilla..Onko täällä sonneja jotka edelleenkin kieltävät tosi asiat . asialle on tehtävä jotain ennen kuin on liian myöhäistä.
katso liitettä 537
Kyllä juu kun Kiinassa ja Intiassa elintaso nousee niin päästöt nousee samassa suhteessa...Suomessahan tuo suunta on alaspäin, kun taas Kiinassa ja Intiassa ylöspäin.
nyt on kyllä vahvat argumentitSe ei ole mikään suhtautuminen vaan fakta.
miten tämä asia tähän liitty jos haluat tietää elän askeettisesti liikun pyörällä kesät talvet kesäisin pienimuotoista viljelyä en syö kuin riista lihaa ei tuo paljoa ole koko ajan yritän parantaa mitä sinä teetMitäs teet asian hyväksi ?
ilmastonmuutos vaikuttaa talouteen negatiivisesti niin suomessa kuin kiinassa missä vaiheessa tämä realisoituu en tiedäHyvä verrata pientä Suomea maihin jossa miljardeja ihmisiä ja suurinosa vähä varaisia. Varmasti jos vaikka Kiinan 5.5 miljoonaa varakkaimpia vertaa Suomeen niin päästöt vitusti isommat kuin Suomalaisilla..
Eipä tule mitään mieleen mitä tekisin 🤔. No käyn töissä ja maksan veroja 👍miten tämä asia tähän liitty jos haluat tietää elän askeettisesti liikun pyörällä kesät talvet kesäisin pienimuotoista viljelyä en syö kuin riista lihaa ei tuo paljoa ole koko ajan yritän parantaa mitä sinä teet
nyt on kyllä vahvat argumentit![]()
noniin henkilöön menevää argumentointia tämä on erittäin rakentavaa"Olisi kiva jos täällä pystyisi puhumaan asiallisesti islamista
Itse ole parantunut homoudesta taistelen näitä haluja vastaan ja kiitos Allahin olen pysyvä vahvana.
Minulla on tänään pyörinyt pässä
Huippujen suurrasta tietty kohta päässä
(7:80-84)
Onko täällä muita jotka uskovat tai muita jotka päivittäin opettelevat islamin oppeja
Asiallista keskustelua kiitos"
Ylempänä lainaus saman kaverin aiemmista kirjoituksista.
Mä luulin että tää Texasin kaveri on Trolli, mutta taitaa olla muuten vaan sekainen ilmastoaktivisti Muslimi homo.
tämä ilmasto asia on valtaosan mielestä musta valkoinen asia minkä huomaa täällä eriävää mielipidettä vastaan hyökätään ei pyritä esittämään minkäänlaista argumentointiaEn esittänyt sitä argumenttina vaan yleisenä faktana. On ollut jääkausia ja niin lämpimiä kausia ettei jäätä ollut ollenkaan, ilmasto on aina elänyt jatkuvassa muutoksessa ilman ihmistäkin. Kukaan ei oikeasti tiedä varmasti paljoko ihminen toiminnallaan tähän vaikuttaa, itse uskon että sitä liioitellaan.
en tiedä trollatko mutta pidätkö oikeasti jotain hyvinkääläistä tapahtuma ja media-alan yritystä luotetavamapana lähteenä kuin vaikkapa Nature Publishing Groupia taikka Elsevieriä
Per capita -graafin ainoa hyöty on se, että se syyllistää eniten ja tukee vihreiden ilmastoagendaa.Onko täällä sonneja jotka edelleenkin kieltävät tosi asiat . asialle on tehtävä jotain ennen kuin on liian myöhäistä.
katso liitettä 537