Ilmastonmuutos

Onko täällä sonneja jotka edelleenkin kieltävät tosi asiat . asialle on tehtävä jotain ennen kuin on liian myöhäistä.

Suomalaisena minua hävettää minä häpeän syvästi häpeän
co-emissions-per-capita.png

Ilmasto on muuttunut aina.
viimeisen 70 vuoden trendi asiassa on ihan selkä ilman radikaaleja muutoksia tahti ei tule hiipumaan
on kyllä säälittävää tuon kaltainen suhtautuminen asiaan
image-20150604-3400-cmxdt1.jpg

ipcc_scenarios.png

...

Pertti

Jäsen
Onko täällä sonneja jotka edelleenkin kieltävät tosi asiat . asialle on tehtävä jotain ennen kuin on liian myöhäistä.

Suomalaisena minua hävettää minä häpeän syvästi häpeän
katso liitettä 537
Hyvä verrata pientä Suomea maihin jossa miljardeja ihmisiä ja suurinosa vähä varaisia. Varmasti jos vaikka Kiinan 5.5 miljoonaa varakkaimpia vertaa Suomeen niin päästöt vitusti isommat kuin Suomalaisilla..

Se ei ole mikään suhtautuminen vaan fakta.
nyt on kyllä vahvat argumentit :facepalm_:

Mitäs teet asian hyväksi ?
miten tämä asia tähän liitty jos haluat tietää elän askeettisesti liikun pyörällä kesät talvet kesäisin pienimuotoista viljelyä en syö kuin riista lihaa ei tuo paljoa ole koko ajan yritän parantaa mitä sinä teet
Hyvä verrata pientä Suomea maihin jossa miljardeja ihmisiä ja suurinosa vähä varaisia. Varmasti jos vaikka Kiinan 5.5 miljoonaa varakkaimpia vertaa Suomeen niin päästöt vitusti isommat kuin Suomalaisilla..
ilmastonmuutos vaikuttaa talouteen negatiivisesti niin suomessa kuin kiinassa missä vaiheessa tämä realisoituu en tiedä
tuleeko kiinalainen vähäosainen vaurastumaan ennen sitä ehkä tuleeko tuo kuvaaja muutumaan niin että kiina menee suomen ohi ehkä mutta intia nyt tuskin kerkeää ennen kuin taloudessa ilmastonmuutokse negatiiviset vaikutukset realisoituvat
responsive_large_webp_8yknsRi4k4J_uOr2TY8-SfIypP06-y1ZLt2XaIY19iM.webp

suosittelen vahvasti lukemaa täältä asiasta lähteen luotetavuutta on nyt vaikea kiiistä tällä saat nuo tutkimukset auki ilmaiseksi

Pertti

Jäsen
miten tämä asia tähän liitty jos haluat tietää elän askeettisesti liikun pyörällä kesät talvet kesäisin pienimuotoista viljelyä en syö kuin riista lihaa ei tuo paljoa ole koko ajan yritän parantaa mitä sinä teet
Eipä tule mitään mieleen mitä tekisin 🤔. No käyn töissä ja maksan veroja 👍

karstizz

Jäsen
Suomeen pitää ruveta suunnittelemaan hiihtoputkien rakentamista ettei tarvi lähteä lappiin.. yksityisautolla :eek:

Poissa

Jäsen
"Olisi kiva jos täällä pystyisi puhumaan asiallisesti islamista

Itse ole parantunut homoudesta taistelen näitä haluja vastaan ja kiitos Allahin olen pysyvä vahvana.
Minulla on tänään pyörinyt pässä
Huippujen suurrasta tietty kohta päässä
(7:80-84)

Onko täällä muita jotka uskovat tai muita jotka päivittäin opettelevat islamin oppeja

Asiallista keskustelua kiitos"

Ylempänä lainaus saman kaverin aiemmista kirjoituksista.

Mä luulin että tää Texasin kaveri on Trolli, mutta taitaa olla muuten vaan sekainen ilmastoaktivisti Muslimi homo.

PATU

Jäsen
nyt on kyllä vahvat argumentit :facepalm_:

En esittänyt sitä argumenttina vaan yleisenä faktana. On ollut jääkausia ja niin lämpimiä kausia ettei jäätä ollut ollenkaan, ilmasto on aina elänyt jatkuvassa muutoksessa ilman ihmistäkin. Kukaan ei oikeasti tiedä varmasti paljoko ihminen toiminnallaan tähän vaikuttaa, itse uskon että sitä liioitellaan.

"Olisi kiva jos täällä pystyisi puhumaan asiallisesti islamista

Itse ole parantunut homoudesta taistelen näitä haluja vastaan ja kiitos Allahin olen pysyvä vahvana.
Minulla on tänään pyörinyt pässä
Huippujen suurrasta tietty kohta päässä
(7:80-84)

Onko täällä muita jotka uskovat tai muita jotka päivittäin opettelevat islamin oppeja

Asiallista keskustelua kiitos"

Ylempänä lainaus saman kaverin aiemmista kirjoituksista.

Mä luulin että tää Texasin kaveri on Trolli, mutta taitaa olla muuten vaan sekainen ilmastoaktivisti Muslimi homo.
noniin henkilöön menevää argumentointia tämä on erittäin rakentavaa
En esittänyt sitä argumenttina vaan yleisenä faktana. On ollut jääkausia ja niin lämpimiä kausia ettei jäätä ollut ollenkaan, ilmasto on aina elänyt jatkuvassa muutoksessa ilman ihmistäkin. Kukaan ei oikeasti tiedä varmasti paljoko ihminen toiminnallaan tähän vaikuttaa, itse uskon että sitä liioitellaan.
tämä ilmasto asia on valtaosan mielestä musta valkoinen asia minkä huomaa täällä eriävää mielipidettä vastaan hyökätään ei pyritä esittämään minkäänlaista argumentointia
kyllä ihmisellä on ollut aika paljon tekemistä tämän asian kanssa sitä on vaikea kieltää
co2-concentration-long-term.png