Islamisaatio ja väestönvaihto

Tarkemo

Jäsen
Miten yritätte omalta osalta vaikuttaa sivistysvaltio Suomen alati kiihtyvään islamisaatioon ja väestönvaihtoon?

Mainostoimistot ovat valjastettu propagandaan, kuten jossain neukkulassa aikoinaan ja media pursuaa ruskeita tyttöjä, täysin päälleliimatusti.

Koko Euroopan suurin ongelma on islamisaatio.

Suomessakin sanonta: maassa maan tavalla käsitetään kuplaihmisten toimesta rasistiseksi ja natsismiksi.

Kolmetuhatta vuotta vanhojen doktriinien mukaan elävä elintasosurffarit eivät rikasta kulttuuria vaan köyhdyttävät sitä.

Muuten, noin kuukausi sitten Irak teloitti taas kerran kolme homoseksuaalia.

Ruotsin mellakat ovat muslimien aiheuttamia ja koko Eurooppa on liekeissä.

Tuleeko sisällissota esimerkiksi Ranskassa?

Bulk

Jäsen
Julkisessa keskustelussa hämmästyttää se että maailman mennessä tasa-arvoisempaan suuntaan, maailman syrjivintä ja rasistisinta uskontoa islamia ei saa kuitenkaan kritisoida.

Mitä maahanmuuttajiin tulee niin en näe työperäisessä maahanmuutossa ongelmaa oli sitten tulija minkä värinen tahansa. Mutta olit sitten työperäinen maahanmuuttaja tai et niin jotain tolkkua pitäisi saada tähän jengiytymiseen ja muuhun paskaan. Jos syyllistyy toistuvasti rikoksiin tai johonkin vakavampaan (esim. raiskaus) niin puulaatikossa koneeseen ja tiputetaan oikean maan päällä ulos.

Hullu inkkari

Jäsen
Minä ainakin toivon että Ruotsi ja Ranska menee ihan sekaisin ja paskaksi. Sitten nauran kun typerät ihmiset saavat ansionsa mukaan siellä.

Nykyinen ajanhenki siis tsaitgaist on MUTUPELE MATAME.

Tarkemo

Jäsen
Islamisaatio ja väestönvaihto ovat aiheuttaneet kammottavat mittasuhteet omaavat ongelmat kansankoti Ruotsissa:
_____________________________________________________________________________________________________________________
Ruotsissa jengiväkivalta on lähtenyt käsistä
...
Mennyttä kevättä on kutsuttu Ruotsissa veriseksi.

Toukokuun loppuun mennessä oli tätä vuotta eletty 150 päivää ja Ruotsissa oli koettu 159 ampumista.

Ampumisissa on kuollut 30 ihmistä. Uhreja on puolet enemmän kuin vastaavana aikana vuosi sitten.

Tilanne on hyvin vakava.

Väkivalta on ollut perinteisesti aihe, jolla oppositiopuolue maltillinen kokoomus on voinut vetää mattoa sosiaalidemokraattien alta.

Sen viesti on, että kiihtyvä väkivalta johtuu vuodesta 2014 maata hallinneiden sosiaalidemokraattien lepsusta otteesta suhteessa esimerkiksi rangaistusten kiristämiseen.
...
https://yle.fi/uutiset/3-12473171
________________________________________________________________________________________________________________________

Ei siitä kovin montaa vuotta, ei vuosikymmentä, ole kun muslimit ja islam olivat asioita joita vain uutisista ja ajankohtaisohjelmista katsottiin ja kummasteltiin kun rättipäät tappavat toisiaan vuodesta toiseen.
No, nyt on maailma tullut kylään ja olemme huomanneet, niin Suomessa, Ruotsissa kuin koko Euroopassa, että rikastuttajat itseasiassa köyhdyttävät sivistysvaltioitamme.

Media ja etenkin mainostoimistot ovat valjastettu propagandaan, kuten kautta aikain.
Mainoksista päätellen Suomessa on ruskeita ihmisiä noin 40-50 prosenttia.
Hyvin monilla menee puurot ja vellit herttaisesti sekaisin kun joku lapsenomainen into on saada tänne ihmisiä jotka ovat värillä varustettuja, mutta kun esimerkiksi Yhdysvalloista, joka on länsimainen sivistysvaltio, harva mustaihoinen päättää hakea Suomesta töitä jostain kansainvälisestä firmasta, niin rahdataan tänne muslimeita jotka köyhdyttävät maatamme ja tulevat valloittajan asenteelle toiselta puolelta planeettaa sanelemaan omia sääntöjä.
Lampaat sitten antavat periksi ja myöntävät, kuten Espoossa, omia uimahallivuoroja vaarallisille muslimeille jne.

Heh, kuva "Ranskan" jalkapallomaajoukkueesta naurattaa aina:

1654282279713.png

Eihän tuo oikeasti ole Ranskan jalkapallomaajoukkue, vaan Marokon tai Algerian - tämä on sitä väestönvaihtoa jolloin meillä on kohta Eurooppa missä kaikki puhuvat samaa "tulokas -aksenttia", eikä Ranska ole enää Ranska, eikä Saksa ole Saksa vaan Turkki.
Vai onko jo asia näin?

Mutta hyvin ovat asiat pelanneet he jotka naruista vetelevät, sillä asiasta edes mainitseminen on miltei käytännössä laitonta - Tosin sitä se kyllä ei ole!

Helsingin katujengeistä varmaan voi ensikerralla puhua.

Hullu inkkari

Jäsen
Helsingin katujengit. Siis minä rakastin niitä nuoria poikia. Salillakin näkee näitä notkeita tummahipiäisempiä nuorukaisia. Paljon parempi vartaloisia kuin jotkut Suomi-läskit. Mitä häirikömpi on niin sen enemmän minä niistä tykkään. Etenkin jos on hyvämekaaninen. Nehän on ihan estottomia ja sitten kotona katson gay video filmiä. Ei mulla oo niitä kun kolme kappaletta. Loput katson suoraan erilaisilta sivustoilta.

Mutant Master

Jäsen
Mainostoimistot ovat valjastettu propagandaan, kuten jossain neukkulassa aikoinaan ja media pursuaa ruskeita tyttöjä, täysin päälleliimatusti.
Tää on kyllä huomattu! Lähes kaikissa tv-sarjoissa ja hyvin hyvin monissa mainoksissa (esim uusi DNA mainos tulee mieleen) on pariskunta jossa on tumma mies ja vaalea nainen. Tummalla en tarkoita ruskeahiuksista, hehe. Toisinpäin ei kyllä juuri ole. Kyllähän se on selvää ja tarkoituksellista mielipidevaikuttamista.

Hullu inkkari

Jäsen
Tää on kyllä huomattu! Lähes kaikissa tv-sarjoissa ja hyvin hyvin monissa mainoksissa (esim uusi DNA mainos tulee mieleen) on pariskunta jossa on tumma mies ja vaalea nainen. Tummalla en tarkoita ruskeahiuksista, hehe. Toisinpäin ei kyllä juuri ole. Kyllähän se on selvää ja tarkoituksellista mielipidevaikuttamista.
sen naisen pitäisi olla joku markkina-arvoltaan alhainen läski niin olisi todenmukainen kuvaus miten nuo pariutuu. silloin ei olisi mikään mielipidevaikutus vaan faktan toteaminen.

PATU

Jäsen
Mun mielestä tän maan peli on menetetty jo. Päättäjät on joko vitun tyhmiä tai ajaa tarkoituksella tätä maata alas. Kansa ei oo sen fiksumpaa, kun melkeen puolia ei kiinnosta(äänestys prosentti jotain 50%), ja ne jotka äänestää niin noita samoja pellejä vuodesta toiseen. Suomi tulee olemaan kehitysmaa tulevaisuudessa, en usko että sitä kukaa pysäyttää kun halua ei löydy mistään ja kansakin tuntuu sitä haluavan. Itse pyrin nyt vaan kartoittamaan mahdollisuuksia muuttaa pois.

Tarkemo

Jäsen
Sivistynyt länsinaapurimme Ruotsi miltei juhlii sitä että on saanut 8900 uutta "uusruotsalaista", eli muslimeja ja ei yhtään maassa maan tavalla eläjää:

Tuo luku vastaa suurehkoa ruotsalaista tai suomalaista kuntaa tai pienehköä kaupunkia.
Herää eittämättä kysymys; "pitäisiköhän minun nyt tehdä jotakin?"

Tarkemo

Jäsen

Ruotsi jossa toiminta on kuin kehitysmaassa, eli kehitysmaalaiset heittelevät kiviä poliisiautoa kohti, asuinalueella missä asuu kehitysmaalaisia, näissä paikoissa on siis toteutunut väestönvaihto - niin ja onhan nuo kaikki tietenkin kaiken muun hyvän lisäksi muslimeita.

Bronson

Jäsen
Julkisessa keskustelussa hämmästyttää se että maailman mennessä tasa-arvoisempaan suuntaan, maailman syrjivintä ja rasistisinta uskontoa islamia ei saa kuitenkaan kritisoida.
Tää on tätä käänteistä uhrihierarkiapaskaa josta tehdään vakavalla naamalla politiikkaa näkemättä, että se ei johda mihinkään muuhun kuin sivistysmaiden etua ajamattomaan lainsäädäntöön ja kulttuuriin.

Bronson

Jäsen
Noin yleisesti ei kiinnosta ottaa kantaa mihinkään poliittiseen keskusteluun millään virtuaalisella alustalla kun polarisaation karvaita mehuja siellä yleensä puristellaan, mutta onhan toi Ruotsin tilanne sanalla sanoen vastenmielinen. Muslimighettoja muodostuu synkassa sen kanssa, kun vittu aikuiset äijät pyytelee telkkarissa anteeks kun ne on valkosia heteromiehiä. Länsi on pilalla.

Wärkkäri

Jäsen
Minähän olen suvakki äärioikeiston mielestä ja rasisti suvakkien palstoilla.
Joo kuitenkin
Olin stadissa Kontulassa ystäväni luona kesällä
Tulitiin aamuyöstä pyörillä kaupungista takaisin niin johan oli älämölö Kontulan ostarilla.
Helvetinmoinen popitus jotain rappia ja mustat miehet hyppi siellä ympäri ämpäri niin että minä katsoin että tanssiiko ne siellä jonkun nuotion ympärillä kuin jossain afrikkalaisessa kylässä ja jos kuvan tai videopätkän olisin ottanut ja sanonut että olin Afrikassa niin täydestä olisi mennyt.
Toki tiedän Kontulan monikulttuuriseksi mutta ei se aiemmin ole minua haitannut eikä tietysti tavallaan haitannut nytkään.
Ei ole niinkuin tarkoitus lähteä aamuyöstä ostarille harrastamaan heimotanssia.
Kuitenkin pisti jo vähän ajattelemaan että en ehkä sinnepäin Helsinkiä lähde vanhuuden päiviäni viettämään jos pääkaupunki seudulle ajaudun.
Kun kävin aikoinaan ex vaimoni serkun luona Södertäljessä lohkaisin että teillähän on kuin olisi ulkomailla.
Nyt ei tarvitse Ruotsiin asti lähteä nähdäkseen saman ilmiön.

Tarkemo

Jäsen
Kontulassa on ilmeisesti tapahtunut tai parhaillaan tapahtuu "white flight", eli valkopako -ilmiö, missä oman maan kansalaiset lähtevät pakoon keskustaa johonkin lähialueille.
Lontoossa tämä on jo tapahtunut keskustan osalta.

Miten tähän väestönvaihtoon tulisi suhtautua? Pitäisikö antaa periksi ja tottua siihen että hyvin pian on Suomessa kaupunginosia missä suomella ei pärjää tai että ensimmäisiä moskeijoita alkaa torneineen rakentua ja saamme nähdä islam-puolueen kuten esimerkiksi Hollannissa, missä he ovat kusessa tuon puolueen kanssa.
Ei niin kauan kun se minusta riippuu.

Wärkkäri

Jäsen
Kontulassa on ilmeisesti tapahtunut tai parhaillaan tapahtuu "white flight", eli valkopako -ilmiö, missä oman maan kansalaiset lähtevät pakoon keskustaa johonkin lähialueille.
Lontoossa tämä on jo tapahtunut keskustan osalta.

Miten tähän väestönvaihtoon tulisi suhtautua? Pitäisikö antaa periksi ja tottua siihen että hyvin pian on Suomessa kaupunginosia missä suomella ei pärjää tai että ensimmäisiä moskeijoita alkaa torneineen rakentua ja saamme nähdä islam-puolueen kuten esimerkiksi Hollannissa, missä he ovat kusessa tuon puolueen kanssa.
Ei niin kauan kun se minusta riippuu.
No Onhan siellä Kontulassa kohtuu paljon maahanmuuttajia mutta ihan rauhallista siellä päivisin on ja suurin osa on normaaleja ihmisiä.
Enemmän vaaraa siellä aiheuttaa eräs kotimainen vähemmistökansallisuus ja narkit metroaseman lähistöllä.
Ei se asuinpaikkana nyt ihan niin hirveä ole kuin annetaan ymmärtää.
Itselle ei ole tullut haastamaan riitaa kuin vain eräs isokokoinen suomalainen kännipäissään ihan täysin ilman mitään syytä.

Hullu inkkari

Jäsen
Mutta ei koko Malmö. Voin itsekin rajata kameran ottamaan kuvan paskaisesta persreijästäni ja sanoa että se olen minä. Fiksummat kyllä tajuavat heti homman nimen.

Minuun ei tuo huijaus yritys tehonnutkaan! HAHA!