Artikkeli Kiias: Project Nuuksio Classic 2022

slemppa

Jäsen

Tänään vapun kunniaksi klo 16 uusin jakso ulkona! Tällä kertaa päästiin testaamaan Maltsun jättärin legendaksi muodostunut fasaani. Miten meni ja kuinka rikki itsensä saa sen kun x kertaa kiipeää ylös?

slemppa

Jäsen
Kauden eka kisa paketissa ja kisaviikon touhuja uusimmalla videolla.

Miten se Bodom Trail meni? Tänään klo 18 katsottavissa!

slemppa

Jäsen
Tänään 17:30 uusin Project Nuuksio Classic ulkona!

Päästään kurkistamaan miltä treeniblokki näyttää ja millaisia muutoksia jatkossa tulossa. Oliko se Bodom Trail niin raskas ja miten nykyiset treenit korreloi sen kanssa? Tsekkaa uusin video niin saat vastaukset!

slemppa

Jäsen
Tänään klo 18 ulkona jakso Poronpolusta!

Poronpolku oli hyvä paikka tarkistaa kuinka tiukka NUTS Ylläs Pallaksen 37km matkasta tulee. Poronpolku oli maastoltaan huomattavasti helpompi ja matka 5km lyhyempi, mutta antoi hyvät suuntaviivat mitä tiedossa.

slemppa

Jäsen
Uusinta Project Nuuksio Classicia ulkona 🔥

Huomenna onkin startti kohti Yllästä ja päästään ulosmittaamaan taas treenien tulos NUTS Ylläs Pallaksen 37km matkalla.

slemppa

Jäsen
Project Nuuksio Classic 2022 EP.19 | Matka Ylläkselle ja valmistelut NUTS Ylläs Pallakseen

Miten matka kahden lapsen kanssa Ylläkselle onnistuu ja fiiliksiä kisa aaton illalta.

Seuraava video itse kilpailusta.

slemppa

Jäsen

Ja sieltä itse kisavideo! Seuraavaksi ajetaankin valmistautumaan itse kauden pääkisaan eli Nuuksio Classiciin ja siellä 42km matkaan.

slemppa

Jäsen
Project Nuuksio Classic 2022 EP.21 | Uutta tiukua ranteeseen

Ylläksestä lähes toivuttu ja laitteistoa päivitetty!

slemppa

Jäsen
Project Nuuksio Classic 2022 EP.22 | Vikat kovat treenit ja polven kiukuttelu,

Eiköhän se polvi alkanut kiukuttelemaan sopivasti pari viikkoa ennen projektin päätöstä.

slemppa

Jäsen

Ja näin saatiin tämä projekti purkkiin. Huikea reilu vuosi niin treenin kun kuvauksen parissa. En tiedä kummassa kehittyi enemmän 😂

Juokse nyt ei jäänyt tosiaan tähän, ensi vuodelle jo muutama kisa harkinnassa ja siirrytään ehkä jo ultramatkiojen puolelle 😇