Lisäravinne tarjoukset

Ojentaja

Jäsen
Hei, tuli mieleen, että tällainen ketju olisi myös hyvä olla. Itse usein ostan juurikin tarjouksista protskut ja niissähän saattaa säästää vuositasolla suhteellisen isonkin summan rahaa. Olen huomannut, että esimerkiksi vähintään sen 5 kiloa kun ostaa yhden kerran tarjouksesta, niin sen jälkeen voi ostaa kaiken tarjouksista, koska se 5 kiloa riittää niin pitkälle, että aina jossain vaiheessa törmää uuteen tarjoukseen, ennen kuin edellinen on kaapista loppunut.

Kreatiini on muutenkin niin halpaa, että niissä ei usein tarjouksiin törmää, mutta ainakin protsku on tuote, jossa voi tosiaan säästää vuosittain pitkän pennin.

Tässä nyt alkuun yksi tarjous: https://www.xxl.fi/forte-24-forte24-whey-80-1kg-suklaa-heraproteiinijauhe-suklaa/p/1113349_2_style

2021-08-09 08.38.51 www.xxl.fi d58e3c56f940.jpg

Rautaveli

Jäsen
Niinki kummallisen nimisessä kaupassa kuin sinunapteekki.fi on aina hyviä tarjouksia lisäravinteista.
Ostan aina satasilla kerralla, ja en koskaan alle 40% alesta.
Whey80 en käytä, koska niissä on 10g/100g rasvaa. Whey100 on tyyliin gramma. Ero vuodessa on iso, jos ajatellaan piilorasvaa.
Sama kuin esim valitessa juustoja tai maitotuotteita yleensäkin.🐷

Ojentaja

Jäsen
Niinki kummallisen nimisessä kaupassa kuin sinunapteekki.fi on aina hyviä tarjouksia lisäravinteista.
Ostan aina satasilla kerralla, ja en koskaan alle 40% alesta.
Whey80 en käytä, koska niissä on 10g/100g rasvaa. Whey100 on tyyliin gramma. Ero vuodessa on iso, jos ajatellaan piilorasvaa.
Sama kuin esim valitessa juustoja tai maitotuotteita yleensäkin.🐷
Ite kyllä ostan rasvasimmat juustot mitä löytyy (mutta toki käytän niitä maltillisesti) :) Mikään ei saa kuolaa valumaan yhtä voimakkaasti kuin joku mustaleima tai todella pikantti gouda. Pelkästään se, että näkee sen herkullisen, rasvaisen palan hikoilevan pöydällä, saa jo touhutipan housuihin :kuola:

Rautaveli

Jäsen
Ite kyllä ostan rasvasimmat juustot mitä löytyy (mutta toki käytän niitä maltillisesti) :) Mikään ei saa kuolaa valumaan yhtä voimakkaasti kuin joku mustaleima tai todella pikantti gouda. Pelkästään se, että näkee sen herkullisen, rasvaisen palan hikoilevan pöydällä, saa jo touhutipan housuihin :kuola:
Kiitos päivän mielikuvasta juusto/touhutippa😂
Ja kyllä, juustot on herkkua. 👍

Mutant Master

Jäsen
Missäs on kilohinnaltaan halvin, hyvän makuinen EAA pulveri? En sinällään usko kyseisten aineiden hyötyihin, mutta ois mukava juoda treeneissä jotain hyvän makuista, pelkkä osmo ja kreatiini ei maistu millekkään.

Ojentaja

Jäsen
...En sinällään usko kyseisten aineiden hyötyihin, mutta ois mukava juoda treeneissä jotain hyvän makuista, pelkkä osmo ja kreatiini ei maistu millekkään.
Joo hyödyt on varmaan hyvin minimaaliset ja jos ei jokainen palikka kokonaisuudessa ole kunnossa, niin hyöty on varmaan lähempänä nollaa. Siitäkin huolimatta itse myös laitan treeniveteen malton lisäksi EAA:ta. Juurikin tuosta makusyystä. Eikä se nyt todellisuudessa edes ole mitään älyttömän kallista. Muistaakseni noi halvimmat 300-350g purnukat maksaa jotain 15-20e. Jos nyt vaikka ajatellaan, että kuukaudessa tulee treenikertoja 20 ja purkista saa 30 annosta, niin tollahan menee sen puoltoista kuukautta. Ei siinä vuorokautta kohden jää kovin suurta hintaa. Kyllä sitä rahaa voisi turhempaankin laittaa.

Sitten onha se bcaa myös yksi vaihtoehto makua lisäämään. SmartSuppsin kilon pussi on tukussa alle 40e.

Itellä on nyt toi puhdistamon greippi eaa. Tais olla tukussa joku 18-19e. Kärkkäiseltä tais myös saada sitä puls nutritionin eaa:ta jollain 15-16e hinalla.

Vihtori

Jäsen
Saako tavallista karnosiinia mistään halvalla bulkkina EU:n sisältä? Ennen tuli tilattua MyProteinin kapseleita, mutta nekin ovat verkkokaupasta (taas) loppu ja ainoa muu vaihtoehto näyttäisi olevan vanha tuttu Amazon.

Vihtori

Jäsen

Laitoinpa tuonne ensi kertaa tilausta. Näyttäisi valikoima olevan sellaista, mitä MyProtein kykeni tarjoamaan vuosia sitten ennen brexitiä.
Ilmaisia posteja ei (toistaiseksi) tunnu saavan, vaan reilun 90e pilleripurkkitilauksestakin sai pulittaa yli 11e toimituskuluja. Sentään tarjoavat kohtuullisia tuotteita lahjaksi, millä kompensoida ylimääräisiä kuluja.

Niin ja sitä himoitsemaani karnosiiniakin sai hyvään hintaan, kun kohdalle osui hyvä tarjous 👍

Vihtori

Jäsen
12 päivää näytti toimitus kestävän 👍 Espanjalainen firma, mutta paketti lähti näköjään Alankomaiden varastolta. Ei ehkä se nopein tapa saada tavaraa, mutta kyllä noilla hinnoilla voin tilata uudestaankin.

Black Friday lähestyy, joten jos porukalla on tuolloin tiedossa hyviä heratarjouksia muualtakin, niin nopiaan vinkkiä tänne.

Hullu inkkari

Jäsen
Saako tavallista karnosiinia mistään halvalla bulkkina EU:n sisältä? Ennen tuli tilattua MyProteinin kapseleita, mutta nekin ovat verkkokaupasta (taas) loppu ja ainoa muu vaihtoehto näyttäisi olevan vanha tuttu Amazon.
Mikset käytä beeta-alaniinia karnosiinitasojen nostoon?

JT2021

Jäsen
12 päivää näytti toimitus kestävän 👍 Espanjalainen firma, mutta paketti lähti näköjään Alankomaiden varastolta. Ei ehkä se nopein tapa saada tavaraa, mutta kyllä noilla hinnoilla voin tilata uudestaankin.

Black Friday lähestyy, joten jos porukalla on tuolloin tiedossa hyviä heratarjouksia muualtakin, niin nopiaan vinkkiä tänne.
Totta, kaikki tarjoukset jakoon. Heran hintakin on noussut ihan pilviin - kiitos kusipää Putinin.

Vihtori

Jäsen
Mikset käytä beeta-alaniinia karnosiinitasojen nostoon?

Koska syön karnosiinia sen antioksidanttisien vaikutusten takia, mitä BA taas ei kykene tarjoamaan.
Beta-alaniini on tietenkin parempi maitohappopuskuri, jos katsotaan puhtaasti urheilullisesta näkökulmasta.

JT2021

Jäsen
Itse olen vetänyt tätä Prisman kamaa - hintaan 42€ / 3kg. (viimeviikolla)
Nyt sama säkki 69€. Mitä vittua tapahtuu lisäravinnemarkkinoilla?

Liitteet

• alku.PNG
    alku.PNG
    140,8 KB · Katsottu: 1

Vihtori

Jäsen
^ Tuota meinasin joskus napata mukaan, kun oli vielä siedettävällä hinnalla. Täytyykö tässä kohta katsoa herneproteiinin tms. suuntaan :rolleyes:

Pieru

Jäsen
Eikös lisäravinteet ala olla jo siinä hinnoissa, että halvemmalla pääsee kun syö ruokaa 😅

Ruuan hinnoissa en ainakaan itse ole huomennut noin radikaalia nousua, kuten esim tuo whey tuossa yllä.

Lohi

Jäsen
Eikös lisäravinteet ala olla jo siinä hinnoissa, että halvemmalla pääsee kun syö ruokaa 😅

Ruuan hinnoissa en ainakaan itse ole huomennut noin radikaalia nousua, kuten esim tuo whey tuossa yllä.
Samaa oon katsellut. Oon välillä tykännyt vetää jonkun heradrinkin, koska syön ajoittain niin kyseenalaisesti, että jonain päivinä on ihan perusteltua varmistaa proteiinin saanti tuolla tavalla. Nykyhinnoilla ei kuitenkaan viitsi, rahkaa ja kaikenmaailman puddingeja saa edelleen reilusti alle eurolla purkki. Ja ennenkuin joku tulee kertomaan, että Hera kyllä vieläkin on halvempaa per annos, niin tykkään puddingeista enemmän. Ja lihasta. Ja juustosta. Ja kanasta sekä kalasta. Jopa perus maitorahkasta.

Pieru

Jäsen
Samaa oon katsellut. Oon välillä tykännyt vetää jonkun heradrinkin, koska syön ajoittain niin kyseenalaisesti, että jonain päivinä on ihan perusteltua varmistaa proteiinin saanti tuolla tavalla. Nykyhinnoilla ei kuitenkaan viitsi, rahkaa ja kaikenmaailman puddingeja saa edelleen reilusti alle eurolla purkki. Ja ennenkuin joku tulee kertomaan, että Hera kyllä vieläkin on halvempaa per annos, niin tykkään puddingeista enemmän. Ja lihasta. Ja juustosta. Ja kanasta sekä kalasta. Jopa perus maitorahkasta.

Samoilla linjoilla.

Muistutan kuitenkin ettei tämä ollut mikään hyökkäys lisäravinteita käyttäviä kohtaan. Aloin vaan miettimään tuota hinta / laatu suhdetta.

Hullu inkkari

Jäsen
Koska syön karnosiinia sen antioksidanttisien vaikutusten takia, mitä BA taas ei kykene tarjoamaan.
Minkä tutkimuksen mukaan karnosiinin syönti suoraan on tehokkaampi vaihtoehto karnosiinitasojen nostoon ja sen antioksidanttivaikutusten saamiseen kuin beeta-alaniinin syönti karnosiinitasojen nostoon ja karnosiinin antioksidanttivaikutusten saamiseen?

Viimeksi muokattu: