Meemejä, meemejä, meemejä

Tomi Takamaa

Salille.com
Meemien ja huumorikuvien huumori saa perinteisesti olla vähän ronskimpaa, mutta yritetään silti välttää rikostutkintaa. :apina_:

Ja ensin kuvaliitteiden käyttöohjeet, koska tämä tuntuu vieläkin tuottavan hankaluuksia:

Kuvan liittämisen jälkeen valitse kuvasta "Lisää..." ja sen jälkeen "Koko kuva".

Näyttökuva 2023-3-29 kello 8.28.14.png

Näyttökuva 2023-3-29 kello 8.27.55.png

eeva.jpg

337137088_743675390531761_709840772022794325_n.jpg

IMG_0431.jpeg

FsZNcmcXoAYo0Zk

Hullu inkkari

Jäsen
Olen taas humalassa täällä tänä yönä. Odottakaa vaan! Vielä tulee meemejä ja hassuja kuvia tähän ketjuun tämän yön aikana. Haha!

Hullu inkkari

Jäsen
Minulle kaikki mitä tässä ketjussa oli kun avasin sen on silkkaa paskaa (läski tyttö, Madonna, kristinusko ja islam, Suomen nykypolitiikka ja katujengit, transut), eli samaa tasoa, enkä koe tekeväni mitään väärin jos minun kuvia sanotaan paskoiksi.
Mihin vedetään raja mikä on sopivaa tähän ketjuun? Ihmisten yleinen mielipide ja moderaattorien ylivoima? Se raja näyttää olevan paskaan piirretty viiva.

Viimeksi muokattu:

Hullu inkkari

Jäsen
"Meemi on idea, käyttäytymismalli, tyyli tai käyttötapa, joka leviää kulttuurissa henkilöltä toiselle. Se on kulttuurinen ja viestinnällinen kopioituja eli replikaattori."

" Internet-meemi (engl. meme) tai puhekielessä meemi tarkoittaa sosiaalisessa mediassa leviävää hokemaa, videota tai kuvaa, joka saavuttaa suuren suosion ihmisten keskuudessa."

Minun kuvat ei ole meemejä? Outo käytös (ks. rölli-kuvan kuvateksti) ei muka voi olla rölläämistä (eng. troll eli ymmärretään kansainvälisestikin) ja Nasse-setähän ei sekoillut humalassa julkisesti kuten minä kun vahingossa pistin pari youtube-linkkiä tänne?

Sen sijaan joku läski syömässä omenaa, seksuaalisekopäät (ottaen huomioon miten paljon haittaa sellainen touhu saa nykyään aikaan), suomalaisen yhteiskunnan rapa ja kaksoisstandardit uskontojen suhteen on jotenkin hauskoja juttuja? Jotain meemejä?

Viimeksi muokattu:
"Meemi on idea, käyttäytymismalli, tyyli tai käyttötapa, joka leviää kulttuurissa henkilöltä toiselle. Se on kulttuurinen ja viestinnällinen kopioituja eli replikaattori."

" Internet-meemi (engl. meme) tai puhekielessä meemi tarkoittaa sosiaalisessa mediassa leviävää hokemaa, videota tai kuvaa, joka saavuttaa suuren suosion ihmisten keskuudessa."

Minun kuvat ei ole meemejä? Outo käytös (ks. rölli-kuvan kuvateksti) ei muka voi olla rölläämistä (eng. troll eli ymmärretään kansainvälisestikin) ja Nasse-setähän ei sekoillut humalassa julkisesti kuten minä kun vahingossa pistin pari youtube-linkkiä tänne?

Sen sijaan joku läski syömässä omenaa, seksuaalisekopäät (ottaen huomioon miten paljon haittaa sellainen touhu saa nykyään aikaan), suomalaisen yhteiskunnan rapa ja kaksoisstandardit uskontojen suhteen on jotenkin hauskoja juttuja?

Screenshot_2023-03-30-18-33-03-18_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Tomi Takamaa

Salille.com
Minulle kaikki mitä tässä ketjussa oli kun avasin sen on silkkaa paskaa (läski tyttö, Madonna, kristinusko ja islam, Suomen nykypolitiikka ja katujengit, transut), eli samaa tasoa, enkä koe tekeväni mitään väärin jos minun kuvia sanotaan paskoiksi.
Mihin vedetään raja mikä on sopivaa tähän ketjuun? Ihmisten yleinen mielipide ja moderaattorien ylivoima? Se raja näyttää olevan paskaan piirretty viiva.
Hassuille kuville on oma ketjunsa ja olet sinnekin postannut jo.