Miten usein kännit?

Tarkemo

Jäsen
Silloin tällöin on kiva käydä jossain saluunassa lukemassa päivän lehti tuopin kera.
Mutta on myös mukava mennä vetämään kunnon kumara mahtavien ryyppykavereiden kanssa tarvittaessa, kunhan ajoittaa seuraavan päivän krapulapäiväksi, tarvittavine loivennus oluilla.
Kuten huomenna, tai siis tänään. Tämä viestihän on kirjoitettu 2.45. Hik! Sori.

Palaillaan

Lapa mato

Jäsen
Nuorena sällinä itrellä joka viikko, mutta nykyisin 2x kuussa. Kyllä sitä mahtuukin vittu sittehl 48 olutta kerralla. Vittu olen 30 oluen päissä nyt.

Nuorena 20v niin diapameja laatan ja pelatttiin loppuun. Ei siinä ollut peli silmää yhtään, se oli sekoilua. Nuorena 25v-30v vedin huumeita ja viinaa sekasin, että en mä ollut edes tässä maailmassa.

Sydänlihasptulehdus pysätti senkin homman hetkes, mutta 6kk palasin takas samaan. Huomasin juhanuksena että 9kk putki Vedin liinat kiini ja lopetin. vittu ne vieortus oireet, kun istuin pöntöllä 24/7 3 vuorokautta se kesti. Nyt kuvilla lääkkesistä 9 viikkoa. Olutta otan pari kertaa kuussa.

Monenko oluen päissä nyt.
Meneekö joka päivä.
Jos vielä tulee sydänlihaspullehdus niin saatat kuule olla död pian.
Jatkuvan ripulin luulis kannustavan lopettamaan. Jos ei niin voihan sitä kylällä ripulit ja kuset housussa uhoilla jos sellasesta tykkää.

PATU

Jäsen
Ennen otin kännit kerran vuoteen, nyt edellisestä kännistä 11 vuotta.

JT2021

Jäsen
Eilen tankattiin, ja siihen kuului mukaan 5 isoa bisseä ja kamala määrä paskaruokaa ja herkkuja. Nyt kello 9:20 on edelleen ähky, mutta olo helvetin ok. Tänään tietää että salilla muuten kulkee.

Mutant Master

Jäsen
Eilen tankattiin, ja siihen kuului mukaan 5 isoa bisseä ja kamala määrä paskaruokaa ja herkkuja. Nyt kello 9:20 on edelleen ähky, mutta olo helvetin ok. Tänään tietää että salilla muuten kulkee.
Ei oo muuten itellä kulkenu ikinä isojen tankkauspäivien jälkeen. Tuntunu olevan suorituskyvylle vaan haitaksi.

Hullu inkkari

Jäsen
Join viime viikonloppuna hurjat kännit. On ilmestynyt tilille sellaisiakin ostoksia baarista mitä en muista ollenkaan. Onkohan minua kusetettu vai mitä tapahtui. Muistan baarissa juotujen muutaman ensimmäisen oluen (6.5-11.2% vahvuisia) jälkeisestä yöstä sen että kävelin Helsingin päärautatieasemalla ja ostin ärrältä sipsejä. Sitten totesin että taksikyyti kotiin on perusteltu ratkaisu. Taksissa kuuntelin Wicked Gamen ja Sex Pistolsin Bodies. Nämä kaikki siis yksittäisiä muistikuvia. Tapahtumia ympärillä en muista ollenkaan. Olen myös matkustanut junalla puoli tuntia mistä en muista mitään mutta tiedän asian koska en ollut Helsingissä baarissa vaan yhden kaverin kanssa liikenteessä. Siitä missä vaiheessa kaveri lähti pois en myöskään muista mitään.

Oli kyllä hurja yö minulla.

Tämän biisin kuuntelin myös taksissa ja juuri ennenkuin pääsin kotiin nukkumaan.

Viimeksi muokattu:

Hullu inkkari

Jäsen
Havahduin juuri humalasta ja tajusin että olin ollut humalassa myös yllä olevan viestin kirjoittaessani ja olen ollut sitä yhtäjaksoisesti siitä lähtien kun olin Tikkurilassa juomassa olutta. Nyt alkaa minulla olla tuon reissun krapulan oireet. Minkähänlainen loppuviikosta ja ensi viikosta tulee minulle. Kätten ensimmäiset tärinät antavat ensi merkkejään minulla.

Sheikki

Jäsen
Aikoinaan tuli otettuaviikonloppuisin. Sitten tahti harveni viimeisenä kahtena vuotena pariin kolmiin känniin viikossa, ja nyt olen ollut täysin tipaton lähemmäs 15 vuotta - ja savutonkin.

Viina on paskaa ja siitä ei ole ihmiselle mitään hyötyä. Jos joku vetää esiin "punaviinikortin", niin meikä vetää esiin "urheilukortin". Senkin ajan mitä vaalii sydänterveyttään punkulla, voi viettää vielä sydänterveellisemmin urheilemalla.😁

Mutta nämä on jokaisen omia asioita ja omia valintoja, en tyrkytä tapojani kellekään.

Amatöörien tipattomuus. 20v vuotta itsellä :rolf: Tai kokeilen minä joskus puolta lasia kaljaa juoda kerran muutamaan vuoteen. Ei ole vain minun juttu. Nuoruudessa toki tuli maisteltua mutta todella harvoin enemmissä määrin. Ei mitään erityistä truu badilaif hommaa, ongelmaa tms takana, ei vain kiinnostanut. Totta puhuen enemmän on ollut kaikenlaista flunssaa raittiina. Tosin taitaa tuo ikäkin alkaa tehdä tepposiaan.

Pieru

Jäsen
Nyt on kyllä pakko myöntää, join tuossa reenin lomassa kolme olutta, niin nyt kyllä tekee mieli riipaista! Noh katotaan tekeekö vielä toisen reenin jälkeen mieli. Jos tekee, otan ja reenailen pikku humalassa loppu päivän.