Tavoitekondis?

Mies847

Jäsen
Viestejä
23
Millaista kuntoa tavoittelet/haluat ylläpitää?

Itsellä seuraavat setit:
Paino alle 90kg ja rasvat ~15. Paino kiikun kaakun, rasvat varmaan 20-25%
Penkki 120-150kg ehkä 100-110kg nyt.
Mave 180kg-200kg nyt 150-160kg
Kyykky 150kg-180kg olisko 120-130kg nyt

10km juoksu tuntiin helposti. En tiedä, en oo juossut vuosiin. Tosin joskus vedin tuon tupakkimiehenä saman painoisena ilman mitään treeniä. Tosin silloin olin vielä töiukko enkä käsien heiluttelija.

Kaikki siis tehty jossain vaiheessa. Kun ikää tulee, niin sellainen jaksaa tehdä ja perusvoimatasot ovat mallia riittävät on tärkeämpää kuin erityisen kova suoritus missään. Bonuksena olis tietysti kiva, että vähän näkyy päälle päinkin että jotain on joskus tehty.
 

Karlos

Jäsen
Viestejä
137
-120kg alle 10% rasvoissa (pituus 191cm). Inbodyssä pari kk sitten massakaudella oli 119,5kg/16% mutta toki luotettavin mittari se ei ole.
-300kg kyykky jos joskus alkaisi voimailemaan enemmän. Nykyään höntsäilyllä saa aika helposti 190-200kg.

Ikää 25v niin on tässä aikaa 😎
 

Tarkemo

Jäsen
Viestejä
161
Paino vois olla tuossa 85 korvilla kun pituutta 178 - tällä hetkellä 80 kg, kun koronan takia ei päässyt treenaamaan.
Maastaveto on yksi suosikkiliikkeistäni ja tavoitteeni on 200 kg - tällä hetkellä 165 kg.

Muissa liikkeissä ei ole sen kummempia tavoitteita.

Lihasmassaa haluan ylläpitää ettei se vanhempana häivy olemattomiin, sillä se on terveysjuttu kun rasvavarat ovat pienet ja lihasmassaaon jonkin verran, tietenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Bronson

Jäsen
Viestejä
572
150 kg pystypunnerrus levytangolla, seisten ilman jalkapotkua. Tämän hetken paras tulos on 140,5 kg. Tohon vois päästä, jos omistais loput hyvät kehitysvuodet vahvasti sille.

100 kg hauiskääntö levytangolla selkä (ja perse ja pää) seinää vasten. Paras ykkönen tähän mennessä 85 kg.

Saa nähdä. Näitä varten pitää pysyä lihavana ja jos nelikymppiseen mennessä ei tavoitteet täyty, dieettaan tommoseen old time strongman-kroppaan.

Bubbling under: saada mahdollisimman iso hauvvislihas näin lifetime-natuna.
 

Pieru

Jäsen
Viestejä
959
Kyllähän tavoite kunto on tällä hetkellä täysin voima riippuvaista. Laihana ja kireänä on tullut oltua niin paljon, että nyt pyhitetään loput "hyvät vuodet" voimien nostolle.

220kg zercher
260-270kg Selän takaa maastaveto
260-270kg Jefferson veto
+70kg Strict hauiskääntö

Vois olla semmoset tavoitteet mitä hakea.
 

Tomi Takamaa

Salille.com
Viestejä
949
Mulle olis sellainen 88–91 kg haarukka optimi. Tammikuussa kävi 103,5 kilossa, jolloin oli jo aika tukala olo. Nyt oli eilen 94,1 kg, joten tuo 90 kilon rajapyykki alkaa taas häämöttää. Tällä kertaa en päästä painoa uudelleen nousemaan, koska oon onnistunut vieroittamaan itseni herkuista ihan täysin tässä parin kuukauden aikana.
 

Mies847

Jäsen
Viestejä
23
Mulle olis sellainen 88–91 kg haarukka optimi. Tammikuussa kävi 103,5 kilossa, jolloin oli jo aika tukala olo. Nyt oli eilen 94,1 kg, joten tuo 90 kilon rajapyykki alkaa taas häämöttää. Tällä kertaa en päästä painoa uudelleen nousemaan, koska oon onnistunut vieroittamaan itseni herkuista ihan täysin tässä parin kuukauden aikana.
Näin minäkin aina ajattelen. Sitten kun taas pitkästä aikaa syöt sipsejä/karkkia niin kyllähän ne hetken päästä alkaa maistumaan. Viikolla voi olla ilman helposti, mutta joku elokuvan katsominen ilman että suu käy on aika syvälle opeteltu tapa.

Aamupaino on sahannut varmaa 15 vuotta suunnilleen 85-95kg välillä poislukien yksi kireäksi vedetty kunto. Yli ei mene kun ei ole koskaan lihavampi ollut ja siinä vaiheessa peilikuvakin alkaa jo oksettaa. Alle 80 kiloon (=alle 10% rasvat Haikaraisen pihtimittauksella) tiputellessa se painon ylläpito on todella vaikeaa. Seurauksena on aivan pohjaton nälkä, joka tasaantuu kun paino on lähempänä 85kg.

Kenties vuosia kestävä uttimainen pilkuntarkka toiminta saisi sitä setpointtia takaisin oikeille raiteilla. Suvussahan ei läskejä ole, joten näihinkin 179cm varteen pakattuihin massoihin on saanut tehdä työtä 2000-luvun alun sikabulkkauksella. Mutta eikö sitä sanota, että isivartalo on kuuminta hottia 😁
 

Tomi Takamaa

Salille.com
Viestejä
949
Näin minäkin aina ajattelen. Sitten kun taas pitkästä aikaa syöt sipsejä/karkkia niin kyllähän ne hetken päästä alkaa maistumaan. Viikolla voi olla ilman helposti, mutta joku elokuvan katsominen ilman että suu käy on aika syvälle opeteltu tapa.
Mulla ei leffat tee tiukkaa. Ruokien jälkeen välillä tekee mieli makeaa, mutta siihen tehoaa joku hedelmä. Irtokarkeille oon muutenkin käytännössä immuuni.
 

Bronson

Jäsen
Viestejä
572
Kaikkea muuta voin vastustaa, mutta en kaakaota. Minkäs teet, kun on viisvuotiaan kulinaristiset tottumukset.
 

Karlos

Jäsen
Viestejä
137
Kerran viikossa herkkupäivä ja itellä toimii dieetilläkin hyvin 😄 On mitä odottaa viikon verran ja päivässä ei rasvaa kyllä pääse kertymään
 

Bronson

Jäsen
Viestejä
572
Kerran viikossa herkkupäivä ja itellä toimii dieetilläkin hyvin 😄 On mitä odottaa viikon verran ja päivässä ei rasvaa kyllä pääse kertymään
Kyllähän se perusterve runko ruokailuissa kestää kerran viikossa kohtuulliset herkuttelut. IMO ihan turhaan jengi vetelee offilla tai pienesti kiristellessäkin syömishäiriönomaisesti muovikippokanaa 24/7. Kisadieetit toki erikseen.
 

Karlos

Jäsen
Viestejä
137
Kyllähän se perusterve runko ruokailuissa kestää kerran viikossa kohtuulliset herkuttelut. IMO ihan turhaan jengi vetelee offilla tai pienesti kiristellessäkin syömishäiriönomaisesti muovikippokanaa 24/7. Kisadieetit toki erikseen.
Jep. Ja jos erehdyt suklaapatukan ostamaan arkena niin laittaa seuraavan kana-aterian joukkoon pikkusen vähemmän oliiviöljyä jos kokee siitä huonoa omatuntoa.

Eri asia jos herkuttelee monesti viikkoon ja se syöminen on vitunmoista porsastelua. Vaikka senkin huomioisi kaloreissa niin ei mee enää if it fit your macros 😁
 

Mutant Master

Jäsen
Viestejä
298
Itellä taas pitää joka makrogramma träkätä jos yhtään meinaa läskiä polttaa, ja nälkä on tuttu tunne dietillä. Ei paljo herkutella.
 

Rautaveli

Jäsen
Viestejä
439
Tavoitekondis on se kondisten kompromissi, jossa nyt ollaan:

Sata km fillarilla, 1km avovesiuinti, satasella x20+ penkistä ja tunti panoa päälle.

Mikään yhden lajin äärimmäinen kondis ei kiinnosta, semmonen kiva toiminnallinen kunto on paras olotila.
 
Ylös