Tomi Takamaa (Vale-PT)

wolf88

Jäsen
En löytänyt Tomille ketjua.
Tomi meinaatko tehdä muidenkin henkilöiden kanssa videoita??
Voisit tehdä muidenkin kanssa samanlaisia treeni videoita kun aksun?
Tai joku myday/week video olis kans kova.

Tomi Takamaa

Salille.com
Huomenta. Joo on suunnitteilla toki tehdä muidenkin kanssa videoita. Pari kovaa nimeä jo suostunut.

My Day -videota tai muita vastaavia "paljon mun outfit maksaa?" -juttuja en kyllä ole tekemässä. Varsinkin nuo outfit-jutut on kyllä niin sellaista teinipissispaskaa, että alta pois. Suurinta myöhäpeää pitkään aikaan tunsin siitä, kun skenevaikuttaja oli ostanut Guccin verkkarit, joilla sitten brassaili Youtube-videolla. :facepalm_:

Jos olisin helvetin rikas, voisin tehdä "paljon mut outfit maksaa?" -videon, josta kävisi ilmi, että se maksaisi about saman verran kuin mitä käytin köyhänä.

flexandros

Jäsen
Huomenta. Joo on suunnitteilla toki tehdä muidenkin kanssa videoita. Pari kovaa nimeä jo suostunut.

My Day -videota tai muita vastaavia "paljon mun outfit maksaa?" -juttuja en kyllä ole tekemässä. Varsinkin nuo outfit-jutut on kyllä niin sellaista teinipissispaskaa, että alta pois. Suurinta myöhäpeää pitkään aikaan tunsin siitä, kun skenevaikuttaja oli ostanut Guccin verkkarit, joilla sitten brassaili Youtube-videolla. :facepalm_:

Jos olisin helvetin rikas, voisin tehdä "paljon mut outfit maksaa?" -videon, josta kävisi ilmi, että se maksaisi about saman verran kuin mitä käytin köyhänä.
Tai sit voidaan tehä mun outfitista, mikä koostuu 10v vanhoista ryysyistä pääosin. On Prisman halpiskuteita, Lidlin vastaavia, New Yorkeria, HM:mää, Dressmannia yms. Kaikki ostettu tarjouksesta. Välillä saattaisin päästä alle 20€ outfitteihin 💪😊

Tomi Takamaa

Salille.com
Tai sit voidaan tehä mun outfitista, mikä koostuu 10v vanhoista ryysyistä pääosin. On Prisman halpiskuteita, Lidlin vastaavia, New Yorkeria, HM:mää, Dressmannia yms. Kaikki ostettu tarjouksesta. Välillä saattaisin päästä alle 20€ outfitteihin 💪😊
Meillä samat. Mun normi-outfit on 15 euroa maksaneet XXL:n tarjousräkistä ostetut Umbron löysät verkkarit ja 20 euron (yleensä UA:n) t-paita. Kotona 20 euron t-paidat vaihtuu Stadium Outletin 4 euron paitoihin. Videoilla on about 40 € UA:n collegehousut, ja tämäkin sen takia, koska en oo päässyt Jenkeistä hakemaan lisää vuoden 2019 jälkeen, plus Stadium Outlet myy huonosti UA:ta. :mad_:

Rautaveli

Jäsen
Täällä on käytössä Tokmannin v. 1996 vaatemallisto, ja salillakaan ei outfitistä tingitä. Joitakin "merkki"vaimareita löytyy, mutta nekin on 10v vanhoja. Itse asiassa niitä löytyy 2kpl: Gasp😆 ja Gold's gym😍.

Vaatteet eivät tuo lisäarvoa treeniin, nehän vaan peittävät vaivalla hankitut lihakset. Miksi siis investoida niihin? Laittaa senkin rahan vaikka ruokaan.🥳

No niin, mutta aiheeseen: Tomin videoita on kiva katsella, ja täälläkin toivottaisiin niitä lisää.
Toive: Nikkosen Mika👍

Tomi Takamaa

Salille.com
Täällä on käytössä Tokmannin v. 1996 vaatemallisto, ja salillakaan ei outfitistä tingitä. Joitakin "merkki"vaimareita löytyy, mutta nekin on 10v vanhoja. Itse asiassa niitä löytyy 2kpl: Gasp😆 ja Gold's gym😍.

Vaatteet eivät tuo lisäarvoa treeniin, nehän vaan peittävät vaivalla hankitut lihakset. Miksi siis investoida niihin? Laittaa senkin rahan vaikka ruokaan.🥳

No niin, mutta aiheeseen: Tomin videoita on kiva katsella, ja täälläkin toivottaisiin niitä lisää.
Toive: Nikkosen Mika👍
Puolet omista treenipaidoista on joskus 2010–2011 Jenkeistä ostettuja Championin tank toppeja. Targetista $9,90. Ihme kyllä, ovat kuluneita logoja huomioon ottamatta lähes uudenveroisia. Eli ei siis haise pistävältä ja pinttyneeltä hieltä, kun vähän kostuu.

Laitetaan Nikkonen listalle.

JT2021

Jäsen
Tomin treenejä olis ihan mukava kyllä nähdä. Oikeita treenejä, eikä mitään opetusvideoita. Kävisit vaikka yhden kierron läpi ym. Kaverissa kuitenkin kokoa ym. IMO

Mutant Master

Jäsen
Yksi videon aihe millä saisit näyttöjä ja suosiota olisi joku tyyliin "Näin treenaat ja kehityt natuna" jossa kerrot sitten että moninivelliikkeitä kaksijakoisella ja progressiota sarjapainoihin :p

munavaras

Jäsen
Onko Tomi sua muuten ikinä kiinnostanut fysioterapeutin tai vastaavan koulutus? Mietitytti vain kun sulla kai kiinnostusta aina ollut anatomiaan ja treenaamiseen. Sittenhän "Vale-PT" brändi ei olisi tosin syntynyt yhtä vahvasti.

Jos on jossain välissä Takamaalla hiukan ylimääräistä aikaa olisi pirun mielenkiintoista lukea edes parilla ranskalaisella viivalla kokemukset tuosta Sonyn ZV-E10:stä? Miten helppoa oli käyttöönotto, videoiden siirto, käytettävyys, kokemukset muutenkin. Pitäisi itsekin päivitellä kameraa ja alan pikkuhiljaa kallistua Canonista kohti Sonya... Canon M50 Mark II kiinnostanut pitkään mutta ilmeisesti 4K:n kanssa aika pahojakin puutteita vloggaukseen

Tomi Takamaa

Salille.com
Jos on jossain välissä Takamaalla hiukan ylimääräistä aikaa olisi pirun mielenkiintoista lukea edes parilla ranskalaisella viivalla kokemukset tuosta Sonyn ZV-E10:stä? Miten helppoa oli käyttöönotto, videoiden siirto, käytettävyys, kokemukset muutenkin. Pitäisi itsekin päivitellä kameraa ja alan pikkuhiljaa kallistua Canonista kohti Sonya... Canon M50 Mark II kiinnostanut pitkään mutta ilmeisesti 4K:n kanssa aika pahojakin puutteita vloggaukseen
Siirtyminen Canon-leiristä Sonyyn toi mieleen viikon, kun siirryin Windows-maailmasta Macciin. Ekat päivät kauheaa verirpulia, mutta sitten tuntuikin jo oikealta ratkaisulta. Oon ollut kaikin puolin tyytyväinen.

Pertti

Jäsen
Joskus kun kotiseudulla käyt niin oishan se mahtava jos Pasanen tai Hinkkanen tulisi videolle, molemmat kuitenkin reenailee vielä. Tai vaikka molemmat yhtaikaa kun kuitenkin entisiä reenikavereita ovat 👍.

Panzerschwein

Jäsen
Koska Tomi on aika avoin vastaamaan rehellinen, esitän muutaman ehkä hiukan tiukankin kysymyksen.

1. Keskustelupalstat eivät ole enää kovinkaan isossa huudossa, mutta otit riskin ja pistit tämän palstan pystyyn. Kauan kypsyttelit ajatusta ja mikä sai lopulta tuumasta toimeen?

2. Kuinka paljon otat nimiisi Pakkotoiston noususta foorumien kulta-aikana?

3. Miltä tuntuu, kun yksityiselämää, Case Frozen Shoulderia jne. ruoditaan "Fitissä" ja erilaisia hellittelynimiä keksitään?

4. Mitä ProBodyn päätoimittajuudesta jäi käteen niin konkreettisesti kuin kuvainnollisestikin?

5. Missä palstan pikkujoulut pidetään?

Tomi Takamaa

Salille.com
Koska Tomi on aika avoin vastaamaan rehellinen, esitän muutaman ehkä hiukan tiukankin kysymyksen.

1. Keskustelupalstat eivät ole enää kovinkaan isossa huudossa, mutta otit riskin ja pistit tämän palstan pystyyn. Kauan kypsyttelit ajatusta ja mikä sai lopulta tuumasta toimeen?

2. Kuinka paljon otat nimiisi Pakkotoiston noususta foorumien kulta-aikana?

3. Miltä tuntuu, kun yksityiselämää, Case Frozen Shoulderia jne. ruoditaan "Fitissä" ja erilaisia hellittelynimiä keksitään?

4. Mitä ProBodyn päätoimittajuudesta jäi käteen niin konkreettisesti kuin kuvainnollisestikin?

5. Missä palstan pikkujoulut pidetään?
1. En ottanut itse tässä projektissa kummoista riskiä. Lähinnä riski omasta ajankäytöstä. Taloudellisen riskin otti yhtiökumppani, mutta sijoitetun rahan määrä on ollut aika mitätön. Salille.comin sivutila maksaa muutaman kympin kuukaudessa.

2. En jaksaisi mennä noin pitkälle alkulähteille. Vitustihan sitä tuli tehtyä sen eteen ja aika paljon ideoita tuli minulta. Sivuston säännöt taitaa olla edelleen 90-prosenttisesti mun käsialaa. :LOL: Joka tapauksessa jengi ei ymmärrä, että Pakkotoisto.com ja Pakkotoisto oy olivat täysin eri asia. Jälkimmäisestä mut ostettiin ulos, kun taas ensimmäinen oli taas hieman tylympi keissi.

3. Se kuuluu kuvaan ja se on vain pakko kestää. Jos tätä ei ymmärrä, ei kannata olla kauhean äänekäs tai näkyvillä. Oma asenne ratkaisee älyttömästi ja ennen kaikkea se, miten niihin ikäviin juttuihin suhtautuu. Välillä tietenkin vituttaa, kun joku puhuu ihan täyttä paskaa tai muuten vain muunneltua totuutta, ja silloin on vain pakko istua omien käsiensä päällä ja miettiä pitkään miten reagoi – vai reagoiko ollenkaan. Ylilautaa vastaan on turha lähteä sotimaan, vaikka miten kiukuttaisi. Siinä sodassa jää aina lopulta kakkoseksi, vaikka voittaisikin yhden taistelun. Paskaa siellä on tullut välillä kovasti niskaan, mutta ihan itse olen ne kyllä ansainnut.

4. Kyllähän se opetti älyttömästi kaikenlaista, koska lähdin aika lailla pystymetsästä tekemään lehteä. Kukaan ei opettanut tai kertonut koska painotalo haluaa materiaalin, missä muodossa sen piti olla, kauanko taitossa kestää... Sama juttu mainosmyynnin kanssa. Se oli mun heiniä, kuten myös tekstien oikoluku ja korjaukset. Ainakin kuudet kisat kuvasin myös kokonaisuudessaan lehtiin, joten sitäkin se opetti. Tekstin tuottaminen ei sinällään ollut ongelma, mutta esim. haastattelujen kirjoittaminen jutuiksi oli mulle ihan täysin tuntematon käsite. Apinakin voi kirjoittaa "Mikä sai sinut salille?" --> "Halusin lihaksia ja rispektii." Paljon vaikeampaa on kirjoittaa koko juttu tarinaksi, eikä tehdä siitä Q&A:ta.

5. Ehkä virtuaalisesti voisi kehitellä jotain, jos jengi innostuu.

2. En jaksaisi mennä noin pitkälle alkulähteille. Vitustihan sitä tuli tehtyä sen eteen ja aika paljon ideoita tuli minulta. Sivuston säännöt taitaa olla edelleen 90-prosenttisesti mun käsialaa. :LOL: Joka tapauksessa jengi ei ymmärrä, että Pakkotoisto.com ja Pakkotoisto oy olivat täysin eri asia. Jälkimmäisestä mut ostettiin ulos, kun taas ensimmäinen oli taas hieman tylympi keissi.
Voitko tarinoida tästä keissistä tarkemmin vai onko liian riskiä kodin paloturvallisuuden ja lapsen kannalta?