Sitä grippiähän voi ja KANNATTAA treenata erikseen. Mä en oo vetäny maasta ilman remmejä sataan vuoteen ja väittäisin, että oma otevoima on parempi, kuin 99 prosentilla salillakäyvistä ihmisistä. Jos luottaa pelkästään siihen että otevoima kehittyy sillä kun vetelee normireenit ilman remmejä, niin aika heikoks jää näppi.vetoremmien myötä otevoima ei kehity mukana.
Joo, tulee sitä treenattua myös erikseen.Sitä grippiähän voi ja KANNATTAA treenata erikseen. Mä en oo vetäny maasta ilman remmejä sataan vuoteen ja väittäisin, että oma otevoima on parempi, kuin 99 prosentilla salillakäyvistä ihmisistä. Jos luottaa pelkästään siihen että otevoima kehittyy sillä kun vetelee normireenit ilman remmejä, niin aika heikoks jää näppi.
Sitä grippiähän voi ja KANNATTAA treenata erikseen. Mä en oo vetäny maasta ilman remmejä sataan vuoteen ja väittäisin, että oma otevoima on parempi, kuin 99 prosentilla salillakäyvistä ihmisistä. Jos luottaa pelkästään siihen että otevoima kehittyy sillä kun vetelee normireenit ilman remmejä, niin aika heikoks jää näppi.
Täähän se. Semmonen turha "äijjäily" näissä asioissa kannattaa unohtaa.
Itellä treeniä tulee niin paljon että jo pelkästään käsien ihon kannalta vetoremmit on aika must. Jos en käyttäisi remmejä, olisi myös forkut aika herkkään tukossa, kun niin paljon ne rasittuu oikeastaan kaikessa.
"Äijjäilystä" ei taida olla hyötyä minkään asiaan suhteen, kaikista vähiten treeniin liittyvissä asioissa.
Eihän ne tafferit nyt niin kalliit ole. Ja jää ne veroeurot Suomeen.Oon pannut merkille että nykyään on myynnissä myös halpakopioita Versa Gripseistä / Taffereista noin kolmella kybällä. Lyönkö käteni paskaan jos sellaiset ostan? Ois ehkä semisti kätevämmät kuin old school remmit.
Ihan suomikaupoissa eri merkkisiä vastineita hintaan 29,90 tms. Tafferit 70€Eihän ne tafferit nyt niin kalliit ole. Ja jää ne veroeurot Suomeen.
Mikäli siis ulkomailta olet katsonut
Kummas on paremmat rannesiteet, jos vertaillaan kaikkein parhaita eli Titan vs. SBD?
Tälle on varmaan sit jotku perustelut. Parempi tarra yms. ?Omaan makuun Titan.
Tälle on varmaan sit jotku perustelut. Parempi tarra yms. ?
Mulle noi 50 cm siteet on ollu tähänastisista pituudeltaan parhaat. Siitä lyhyemmät on liian lyhyet ja tuki jää vajaaksi, pidemmät on taas jo turhan pitkät eikä tarjoa mitään lisähyötyjä. Titanin THP tällä hetkellä käytössä ja on kyllä tiukalle kierrettynä semmonen kipsi, ettei tarvi raskaissakaan punnerruksissa jännittää. En taida muita enää ostaakaan.Titanin gold on itelle ollut paras. Sopivan jämäkkä ja venyy sopivasti.
Titan Signature Gold rannesiteet - Sportkraft
Titan Signature Gold rannesiteet ovat vahvin yksi parhaista Titanin malleista. Erityisesti raskaisiin nostoihin. Mallia on saatavana useita pituuksia. Made in USAsportkraft.net
Pituutena 50cm. En oo jääny pitempiä kaipaamaan. SBDn pitkät jäykät siteet löytyy ja ne on omaan makuun liian jäykät ja luonnollisesti liian pitkät.
Näissä on melkein paras jos pääsee testaamaan erillaisia varusteita. Niin paljon ihmisten mieltymykset näissä eroaa.