Mutant Master
Jäsen
Tän haastattelun näkemisestä maksaisin rahaaMiten olis vieraana tuo pakkiksen Mike ?
Kun hän ei varmaan pääse monestikkaan kenenkään haastateltavaksi niin eikö olisi kiva tehdä tällainen ylläri ja osoittaa ennenkuulumatonta ennakkoluulottomuutta,
Voisi kysellä kaikesta yllättävästä ei nii tavanomaisista aiheista kuten hänen omasta treenaamisesta suhteesta kollegoihin ja yksityiselämästä ja joistain skandaaleista hänen aikanaan skenen piireissä josta hänellä on sisäpiirin tietoa
Ehkä vähän myös suhtautumisesta roinaamiseen ja onko hänellä näkemystä mihin suuntaan kehonrakennus on menossa ja mitä itse odottaa tulevaisuudelta
Kun mulla on jostain syystä ihan yllättävän positiivinen kuva hänestä ei ainakaan vielä ole heittänyt minua ulos pakkikselta. Vaikka veikkaan että sormi saattoi olla jo liipaisimella.
Enkä nyt olisi edes siitä hänelle suuttunut koska hänen leipätyönsä ( kai jos ei valokuvaus ole ajanut jo ohi) on kiini tässä alueessa jonka kyseenalaistin kokonaisuudessaan.
Sinällään kyllä selviö on että ei yksi ihminen koko tällaista liiketoimintaa mitä kehonmuokkaus on nykyään länsimaalaiseesa ja jopa senkin rajat ylittävissä yhteiskunnissa kiitos Hollywoodin pysty ihan haastamaan ja kyseenalaistamaan. No meni offille.
Kuitenkin minulla on edelleen ei pelkästään sen vuoksi että välltin bännit, ihan positiivinen kuva Mikestä.
Vaikutti tämä sitten muuten millaiselta hyvänsä
Sillä aika mieslapsia yleensä kaikki miehet olemme jos vähän raaputtaa pinnalta.
Ne jotka eivät sitä ole ovat auttamattoman tylsiä ja mielikuvituksettomia ilottomia yksilöitä.
Eli ihmettelen mistä syystä Mikeä esimerkiksi ylilaudalla nälvitään jatkuvasti.
Tosin ei mahda mitään mutta olisi minustakin kiva tietää eräästä Joulusta vaikka Mike ei kai siinä osapuolena liene ollutkaan eli kuka....?
Tietysti voisit Tomi itsekkin olla vieraana ja hirveän julkkis uteliaana olisi kihelmöivän kutkuttavaa tietää mitä Mayorsilla on aikojen kuluessa aina välillä treenaamisen ohella tapahtunut ? Ehkä joku olkapää juttu ja lastenhuoneen ovi geissit ja henkilö jonka etunimi on Juhana ...ja no voi olla että nämä ovat asioita jotka jäävät sinne salien ovien sinne puolen vaikka olisi kyllä todella kutkuttavaa...Koska veikkaan että on myös sellaisia pikku tapauksia joita ei ylilaudallekkaan ole vuotanut vaikka näyttää sinne aika moni asia joista ei uskoiskaan päätyvän eli jossain siellä on myyrä joka vaikuttaa viattomalta bodybuildingin harrastelijalta.
Oikeestaan Tommi voisit vaikka kirjan kirjoittaa näistä tapauksista tiedä vaikka olis bestseller.
Kun ihmiset kuitenkin tykkäävät sellaisesta kaikesta hömpästä ei ole sattumaa että 7 päivää on edelleen olemassa vaikka suurin osa aikakauslehdistä on kuollut ja ylilauta sekä minfo tapaiset foorumit ovat suositumpia kuin asialliset keskustelupalstat.