No en bodannut, mutta voimaillut. Olen siis tehnyt koko kropan treenejä 1-2 kertaa päivässä joka päivä kuuden viikon ajan, käytännössä nousut todelliseen 1-3 toiston maksimiin kyykykyvariaatiossa, punnerrusliikkeessä ja yläselän vertikaalisessa vetoliikkeessä (lisäks jotain ihan huoltavaa mummojumppaa eristävämmillä liikkeillä). Viikkotasolla koko kropan treenejä tuli noin 10-12. Pari-kolme viikkoa sai palautella kevyillä treeneillä tohon päälle.
Maksimivoimatasot nousi, tekniikka jämäköityi ja kokemus oli kaikin puolin oikein positiivinen, mutta ei kyllä riitä nykyään aika eikä jaksaminen moiseen + en ole enää riittävän nuori tai ainakaan vammaton, että pystyisin toteuttamaan intensiteetiltään ja frekvenssiltään yhtä kovia jaksoja.
Perus yksjakosta bodytreeniä on tullu tehtyä joka viikonpäivä sitäkin, mutta satunnaisemmin, ei mitään kokonaisia treenijaksoja. Kokonaisia treenijaksoja oon bodannut 5on2off-systeemillä pidempiäkin pätkiä joskus, oikein toteutettuna hyvin toimiva malli sekin. Mulla on vaan tapana sotkea korkeaan frekvenssiin niin kova intensiteetti, että homma ei pysy kestävänä ja sen takia treenaankin nykyään harvemmin, modatulla kaksijakoisella 5-6 treeniä viikkoon.